NM-langbane dag 1

Lørdag startet NM-langbane på Tøyenbadet i Oslo. Min første øvelse gikk av stabelen kl.10.50 og var 100m bryst. 100m bryst var min hovedøvelse før, men har det 1 1/2 siste året blitt mindre fokusert på pga 50m butterfly. Formen min i går var litt så som så, og reiser og dårlig nattesøvn de siste dagene påvirket nok absolutt resultatet. Jeg svømte inn på 1.59.07 og må si meg helt greit fornøyd med det. Jeg skulle selvsagt ønske jeg svømte raskere, men i går var nok det det beste jeg kunne ha svømt. I tillegg kan jeg ta vare på at stupet og første 50m var ganske bra. Det ble bronse 🙂

I dag er det 50m fri(crawl) som skal svømmes, og det kl.10.15. Så det begynner å nærme seg. Det er forsøk nå på morgenen og finale i ettermiddag litt over kl.17.

Gleder meg!

Legg igjen en kommentar